De ontwikkelaarscommunity is gevraagd:

innovaphone App Store met nieuwe partner apps

Sindelfingen, 5 april 2022 – innovaphone myApps, het platform voor de samenwerking in bedrijven met een geïntegreerde telefonie- en UC-oplossing, wordt door de innovaphone App Store uitgebreid met speciale applicaties en extra functies in vorm van apps. Hier vindt u niet alleen apps van de Sindelfinger producent maar ook apps van ontwikkelingspartners die op basis van het gemeenschapelijke framework werden ontwikkeld en dus naadloos in de myapps omgeving geïntegreerd kunnen worden. Voor app partners resulteert dit in interessante zakelijke kansen, en voor klanten in een breed scala aan verdere toepassingen, ook toegesneden op de behoeften van specifieke sectoren.

Een speciale app voor hotelomgevingen? Een lunch app waarmee u gemakkelijk een lunch in de kantine kunt reserveren? Een tijdregistratie-tool in form van een app? De myApps ontwikkelingsomgeving stelt voor app ontwikkelingen een comfortabel framework ter beschikking waarmee een fundamenteel kader zoals het universele gebruik op alle apparaten of hoge veiligheidsstandards gegarandeerd zijn. De ontwikkelingspartners hebben toegang tot de application program interfaces (APIs) die innovaphone voor alle ontwikkelde apps in eigen huis gebruikt. In het innovaphone ontwikkelaarsforum kunnen ontwikkelaars informatie met de ontwikkelaarscommunity en met de producent uitwisselen. „Het basisidee van myApps leeft in onze App Store: een open platform dat van intensieve uitwisseling met ontwikkelingspartners en hun actieve deelname leeft. Met iedere nieuwe app is innovaphone myApps nog veelzijdiger en biedt iedere nieuwe app een extra functie voor onze klanten. Wij leveren daarvoor de toolkit“, legt Dagmar Geer, voorzitster, innovaphone AG, uit.

innovaphone biedt verschillende modellen aan om de apps te gelde te maken, variërend van de gratis app tot marketing via de innovaphone licentie via het innovaphone distributiekanaal. Alle beschikbare apps kunnen direct in de innovaphone App Store gedownload worden.

Een van de eerste app-ontwikkelaars die een partner app in de innovaphone App Store aanbiedt, is de firma byon, die een serie nieuw ontwikkelde apps op de markt brengt. Udo Thermer, bedrijfsleider van byon, is enthousiast over het kader dat innovaphone app-ontwikkelaars biedt: "alle basisfuncties evenals interfaces en bibliotheken zijn inbegrepen en voor alle kernfuncties zijn API’s beschikbaar. Dit betekent dat u zich volledig kunt concentreren op de functionaliteit van de toepassing. Het feit dat u daarna zelf niet meer voor de marketing hoeft te zorgen, is een andere meerwaarde. Het kan niet eenvoudiger en handiger zijn om een app te ontwikkelen. "

Mann zeigt auf App Store Icon und weitere App-Icons von innovaphone myApps