’Explore the Productive Way of Working’

innovaphone beurs CONNECT 2024: Nieuwe producten, interactie en netwerken

Sindelfingen, 7 mei 2024 – Samen met meer dan 40 exposanten, technologie- en app-partners, presenteert innovaphone in de Motorworld in Böblingen (Zuidwest-Duitsland) de evolutie van het myApps-ecosysteem tot het communicatie- en samenwerkingsplatform van de toekomst. In verschillende formaten – exposantenstands, themazones, presentaties en een get-together in de avond – hebben bezoekers, klanten en partners op 13 juni 2024 de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te komen en nieuwe contacten te leggen.

“Sinds de laatste innovaphone CONNECT beurs in 2022 is er veel gebeurd op ons myApps business platform,” legt Johannes Nowak, Head of Business Development International bij innovaphone, uit. “myApps is gegroeid en bevat nu een breed scala aan nieuwe applicaties die vooral gericht zijn op productiviteit, volgens onze huidige claim ‘more than communication’. Hiertoe behoren bijvoorbeeld onze ‘Working App’, een app voor het registreren van werktijden, onze ’Contact Widgets App’ voor het eenvoudige genereren van leads via de website en onze ’Connect App’, een interactief platform voor digitale samenwerking.”

Logo innovaphone Connect 2024

In de inspirerende omgeving van de Motorworld Böblingen tonen de technologiepartners van innovaphone producthighlights in verband met innovaphone myApps. De jarenlange ontwikkelingspartners ascom, Gigaset, K-Businesscom en Mehrens UC zijn premium-exposanten op de CONNECT 2024. Workshops en lezingen behandelen onderwerpen zoals de integratie van AI, digitale noodsystemen voor black-out scenario’s en containertechnologieën zoals Docker en het open-source-platform Kubernetes voor de cloud-native softwareontwikkeling. De gezellige get-together in de avond sluit het evenement af.

Bezoekers van de CONNECT 2024 hoeven geen partner- of klantstatus te hebben. innovaphone nodigt alle geïnteresseerden in het myApps ecosysteem uit om aan het event deel te nemen. Klik hier voor meer informatie over de beurs en om u te registreren.