Newsticker

2019-01-24 | Newsticker
Verhuizing innovaphone hoofdkantoor op 8 februari

Op 8 februari is het zover: De verhuizing van ons hoofdkantoor naar het nieuwe gebouw  in de Umberto-Nobile-Str. 15, 71063 in Sindelfingen. Omdat alle collega’s in Sindelfingen op deze dag druk bezig zijn met het uitpakken van dozen, vragen wij u er rekening mee te houden dat uw contapersonen in het hoofdkantoor op deze dag slechts in beperkte mate beschikbaar zullen zijn.

Houd er a.u.b. ook rekening mee dat er van 6 februari tot en met 8 februari geen leveringen plaatsvinden.

2018-12-03 | Newsticker
Welzijn Ermelo wint VoIP-oplossing van innovaphone met ‘Raad het geluid’-actie van Gflex

Een medewerker van de welzijnsorganisatie had als eerste de juiste oplossing voor de winactie van onze partner Gflex: Het geluid was het doorknippen van een netwerkkabel. De actie heeft natuurlijk alles te maken met het beëindigen van ISDN in september 2019. Het doorknippen van dé netwerkkabel is precies wat KPN gaat doen. Welzijn Ermelo heeft door het geluid te raden een innovaphone VoIP-installatie gewonnen. Binnen  de organisatie was er wel eens gesproken over de vervanging van de huidige telefooncentrale, die nu nog gebruikt maakt van een ISDN-lijn. Aangezien de ISDN-lijn per september 2019 verdwijnt, komt de prijs op het juiste moment en kan er binnenkort via IP gebeld worden. We wensen Welzijn Ermelo heel veel plezier van de nieuwe VoIP oplossing!

2018-06-19 | Newsticker
innovaphone Whitepaper: All IP - Overstap naar VoIP door uitfasering ISDN

In sommige landen heeft de overschakeling naar VoIP al bijna overal plaatsgevonden en is ISDN vrijwel helemaal verdwenen. Of het nu gaat om telefonie, tv, video of mobiele communicatie: In heel Europa zullen binnen enkele jaren alle communicatiekanalen geheel via het Internet Protocol lopen – vandaar de term All IP. Het uitfaseren van ISDN en de daarmee verbonden standaardisatie van transmissietechnologieën biedt grote kansen voor zowel zakelijke klanten als particuliere gebruikers.

Bedrijven zullen bij de overstap naar All IP aanvankelijk geconfronteerd worden met extra kosten en technische inspanningen. Er is echter geen andere keuze, omdat er op de lange termijn geen ISDN-aansluitingen meer zullen zijn. Wel zijn er verschillende opties beschikbaar bij de overstap van ISDN naar All IP. Goed advies en goede planning zijn dan ook noodzakelijk om voor elk bedrijf het optimale migratieplan te ontwikkelen.

In dit nieuwe white paper van innovaphone leest u alles over All IP,  welke nieuwe mogelijkheden een All IP oplossing biedt en wat de eerste stappen zijn op weg naar een succesvolle omschakeling.

Download nu ons white paper over All IP.

Colofon | Contact | Gebruiksvoorwaarden | Algemene Handelsvoorwaarden | Privacy | WEEE | | © 1997-2019 innovaphone AG