Newsticker

2021-04-27 | Newsticker
innovaphone neemt deel aan het initiatief „Cloud Services made in Germany“

Niet te geloven: het is al weer een jaar geleden dat we onze eerste eigen cloud oplossing lanceerden. Vooral vorig voorjaar toen veel van onze klanten door de pandemie een groot gedeelte van hun medewerkers van de ene op de andere dag in het Home Office moesten sturen heeft het flexibele concept van de innovaphone myApps Cloud zijn vruchten afgeworpen.

Ook al moest het op dat moment snel gebeuren, toch mocht ook aan het veiligheidsaspect niet achteloos vorbijgegaan worden. Dit was en is vaak nog steeds de cruciale factor voor de beslissing ten gunste van de in Duitsland ontwikkelde en Europa gehoste innovaphone myApps cloud oplossing.

Net op tijd voor het 1-jarig jubileum van de innovaphone myApps Cloud zijn we nu bij het initiatief „Cloud Services made in Germany“ aangesloten, dat staat voor rechtszekerheid bij het gebruik van cloud oplossingen. We zijn ervan overtuigd dat zelfs of vooral in een geglobaliseerde wereld is „made in Germany“ een kwaliteitsmerk en staat voor betrouwbaarheid, duurzaamheid. Door het voldoen aan de strenge criteria voor opname in de oplossingen van het initiatief „Cloud Services made in Germany“ krijgen onze klanten en partners nog een stukje (wettelijke) zekerheid.

Dit zijn onder andere de toelatingscriteria:

• Het bedrijf van de Cloud Service Operator is opgericht in Duitsland en heeft daar zijn hoofdkantoor.
  • Het bedrijf sluit met zijn Cloud Service klanten contracten met Service Level Agreements (SLA) vongens het Duitse recht.
  • De rechterlijke bevoegdheid voor alle contractuele en jurische angelegenheiden is Duitsland.
  • Het bedrijf biedt een lokaal gevestigde, Duitstalige service en support voor vragen van klanten.

U wilt meer weten?
Klik hier voor het officiële persbericht.

2021-04-07 | Newsticker
Beta 13r2 is coming

De BETAVERSIE 13r2 wordt binnenkort vrijgegeven en u heeft nu de gelegenheid aan de testfase deel te nemen.

Hoe dat gaat leggen we u in een paar stappen uit:

PROCEDURE BETAFASE:

• Beta 13r2 omvat vele nieuwe functies en apps en is in verschillende fasen ingedeeld. De eerste testfase is vanaf vandaag beschikbaar. Neem nu een kijkje!
  • Elke volgende fase zal met de Highlights van de Release Notes via onze maandelijkse nieuwsbrief Twitter Tech Account aangekondigd worden
  • De bèta wordt voortdurend ontwikkeld en met nieuwe functies, apps enz. aangevuld

FORUM EN LOGIN:

DOWNLOAD EN FEEDBACK:

• In de V13r2 bètastore kan de software nu gedownload worden
  • Test de bètaversie 13r2, doe ervaringen op, wissel deze met elkaar uit en geef ons FEEDBACK
  • We hebben al enkele  discussies geopend waaraan u kunt deelnemen
  • Uw thema is er nog niet bij? U kunt op elk moment zelf een discussie beginnen
  • Let op: tijdens de bètafase verloopt de communicatie altijd in het Engels

Sneakpreview: innovaphone Conference Web Access

U bent geïnteresseerd? Neem dan contact op met onze innovaphone gecertificeerde reseller

2021-03-31 | Newsticker
Beta 13r2 is coming

Hoe dat gaat leggen we in een paar stappen uit:

PROCEDURE BETAFASE:

• Elke volgende fase zal met de Highlights van de Release Notes via onze maandelijkse nieuwsbrief en Twitter Tech Account aangekondigd worden
  • De beta wordt voortdurend ontwikkeld en met nieuwe functies, apps enz. aangevuld

FORUM EN LOGIN:

DOWNLOAD EN FEEDBACK:

• In de V13r2 beta kan de software nu gedownload worden
  • We hebben al enkele discussies geopend waaraan u kunt deelnemen
  • Uw thema is er nog niet bij? U kunt op elk moment zelf een discussie beginnen
  • Let op: tijdens de bètafase verloopt de communicatie altijd in het Engels

Sneakpreview: innovaphone Conference Web Access

U bent geïnteresseerd? We adviseren u graag! Neem nu contact op met uw innovaphone gecertificeerde reseller.

2020-12-23 | Newsticker
Hacker attack on the innovaphone internal network

In december there was a hacker attack on our internal network. It seems improbable that personal data was downloaded, and there is no proof that personal data was accessed, however, we cannot fully disregard the possibility.

In the meantime all persons whose data might have been accessed have been informed by us.

Please note: the innovaphone PBX, the innovaphone App Platform or other innovaphone equipment and software were NOT accessed. All innovaphone equipment remained safe at any time during the attack.

The attackers just managed to gain access to microsoft servers within our internal network.

We are very sorry about this incident and we are currently working on ways how to better protect our data and that of our business partners in the future.

2020-12-10 | Newsticker
NEU: VoIP gateway IP6013 – perfect voor grote installaties en UC oplossingen

De VoIP gateway IP6013, die van ons ook liefdevol “the beast” genoemd wordt, is de (nog) krachtigere opvolger van de IP6010. Het nieuwe, tot nu toe krachtigste hardwareplatform uit de innovaphone familie kan vanaf nu besteld worden. De levering is gepland voor het eerste kwartaal van 2021.

Misschien heeft u dit grappige feit al ontdekt: ons nieuwe paradapaardje is zo nieuw dat we niet eens een foto hadden toen deze nieuwsfeed gepubliceerd werd :-).

De IP6013 met krachtige 1.800 MHz, een 4-core processor en twee M.2 SSD -slots maakt indruk. Deze ondersteunt de OPUS codec en is optimaal voor de exploitatie van de innovaphone app platform en als basis voor onze uitgebreide complete UC oplossing.

Met een prestatie tot 25.000 gebruikers doet "the beast" IP6013 zijn bijnaam eer aan. Bovendien is deze uitgerust met maximaal 240 SIP-kanalen met tegelijk 16 verschillende SIP-providers en 60 officiële ISDN-kanalen en op software gebaseerde conferentiekanalen.

Daarom is de IP6013 de perfecte VoIP gateway voor grote VoIP-telefooncentrales en voor een hoofdkantoor met filialen. Ze is ook geschikt voor soepele migratiescenario’s en de integratie van DECT systemen - bijvoorbeeld in de gezondheidszorg.

Hier vindt u gedetailleerde informatie over de apparatuur, prestaties en technische gegevens van de IP6013.

Let op: De IP6010 krijgt binnenkort de status „end-of-sale“ en kan dan niet meer besteld worden. Maar ze kan natuurlijk nog steeds bediend, onderhouden en gerepareerd worden.

2020-12-08 | Newsticker
Highlights van het actuele Service-Release V13r1 SR20

Profile App: Een beter gebruiksgemak bij oproepomleiding

101583 - App Profile: More usability issues on Call Diversions tab

• Verbeterde invoer van lange nummers
  • Invoerveld voor oproepomleiding wordt niet meer tweemaal weergegeven
  • Informatie over verschillende sessies wordt betrouwbaar bijgewerkt

myApps Android: De uitschakeling van het microfoon wordt in de weergave van de inkomende oproep ondersteund

101448 - myApps Android: Mute was not supported in the incoming call screen

TURN: Het aantal configureerbare rekeningen is verhoogd

101689 - TURN: Don’t allow to enter more users than are supported
Om zoveel accounts te kunnen configureren als het systeem ondersteunt, is het aantal accounts dat op de interface geconfigureerd kan worden verhoogd tot 16.

Softphone App: Wegnemen van het echo in WebRTC is geactiveerd

101653 - Softphone-App: Activate echo cancellation in webrtc

Voor de volledige Release Notes klikt u op de volgende link en selecteert u daarna "13r1 Service Release 20" via de zijnavigatie: Release-Notes V13r1 SR20

2020-12-08 | Newsticker
NIEUW: VoIP gateway IP511 – het universeel myApps-hardwareplatform voor kleine en middelgrote bedrijven

Met de IP511 overbruggen we de kloff tussen de VoIP-gateways IP411 en IP811. Deze voldoet aan alle eisen van een modern PBX en Unified Communications platform en is de ideale oplossing voor iedereen die de overschakeling naar ISDN al succesvol heeft afgerond.

De compacte, krachtige middenklasse gateway kan direct besteld worden - de verwachte start van de uitlevering is 14 december 2020.

Dankzij tien op hardware gebaseerde kanalen (DSP) maakt de IP511 de koppeling van analoge apparaten (bijv. fax of deurintercoms) en op hardware gebaseerd Conferencing mogelijk. Ze is ook uitgerust met tien op software gebaseerde conferentiekanalen (Soft Conferencing) (extra softwarelicenties die hiervoor nodig zijn, zijn niet inbegrepen).

De IP511 ondersteunt de OPUS codec en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Hier vindt u gedetailleerde informatie over de apparatuur, prestaties en technische gegevens van de IP511.

Blijf op de hoogte!

Wat is nieuw bij innovaphone? Welke tools en functies besparen u tijd en kosten in de bedrijfscommunicatie? Welke ontwikkelingen worden momenteel in de branche besproken?

De innovaphone nieuwsbrief geeft u regelmatig updates, tips en aankondigingen. Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief.