Newsticker

2018-06-19 | Newsticker
innovaphone Whitepaper: All IP - Overstap naar VoIP door uitfasering ISDN

In sommige landen heeft de overschakeling naar VoIP al bijna overal plaatsgevonden en is ISDN vrijwel helemaal verdwenen. Of het nu gaat om telefonie, tv, video of mobiele communicatie: In heel Europa zullen binnen enkele jaren alle communicatiekanalen geheel via het Internet Protocol lopen – vandaar de term All IP. Het uitfaseren van ISDN en de daarmee verbonden standaardisatie van transmissietechnologieën biedt grote kansen voor zowel zakelijke klanten als particuliere gebruikers.

Bedrijven zullen bij de overstap naar All IP aanvankelijk geconfronteerd worden met extra kosten en technische inspanningen. Er is echter geen andere keuze, omdat er op de lange termijn geen ISDN-aansluitingen meer zullen zijn. Wel zijn er verschillende opties beschikbaar bij de overstap van ISDN naar All IP. Goed advies en goede planning zijn dan ook noodzakelijk om voor elk bedrijf het optimale migratieplan te ontwikkelen.

In dit nieuwe white paper van innovaphone leest u alles over All IP,  welke nieuwe mogelijkheden een All IP oplossing biedt en wat de eerste stappen zijn op weg naar een succesvolle omschakeling.

Download nu ons white paper over All IP.

2018-03-22 | Newsticker
Opening Living Lab in Roermond

Op 15 maart vond de opening van het Living Lab in Roermond plaats. innovaphone was er als een van de bedrijfspartners van dit initiatief bij.

Het Living Lab is een initiatief van Zorgtechniek Limburg (ZTL - het kenniscentrum voor zorgtechnologie van de 3 Limburgse ROC’s, het Expertisecentrum voor Innovatieve Zorg en Technologie (EIZT), Gilde Opleidingen en de gemeente Roermond. Het doel was om een fysieke plek in te richten waar zorgtechnologie ervaren kan worden. In dit Living Lab laten onderwijs en ca. 20 bedrijfspartners met up-to-date materiaal, samen zien wat er mogelijk is op het gebied van zorgtechnologie.

Het Living Lab is gratis toegankelijk voor inwoners van de gemeente Roermond, studenten, zorgprofessionals en iedereen die geïnteresseerd is om te ervaren hoe het is om met zorgtechnologie om te gaan.

2018-03-14 | Newsticker
innovaphone ontvangt Comunicaciones Hoy Award voor beste UC oplossing

Op 1 maart 2018 werden in Madrid de 13 winnaars van de 10Comunicaciones Hoy Awards voor de beste producten, oplossingen en  technologieprojecten bekendgemaakt. De awards worden jaarlijks uitgereikt door Comunicaciones Hoy, een vooraanstaand Spaans tijdschrift voor ICT.

innovaphone werd dit jaar bekroond met de prijs voor de beste Unified Communications-oplossing. Bovendien werd de Anywhere Workplace-oplossing van innovaphone geselecteerd als een van de twee finalisten in de categorie beste Mobility-oplossing.

2018-01-26 | Newsticker
En de winnaars van de Com8 innovaphone Awards zijn....

De winnaars van de Com8 innovaphone Awards 2017 zijn bekend. Wij feliciteren

Kreuze met de Award voor Beste Reseller!

Prewest met de Award voor Meest innovatieve Reseller!

VoiceTronics met de Award voor het Beste Project!

Hartelijk dank aan alle resellers en klanten voor hun deelname aan de eerste Com8 innovaphone Awards!

2018-01-15 | Newsticker
Aarzel niet en word een van onze bètatesters!

Vanaf vandaag kunt u de eerste functionaliteiten van ons nieuwe App Platform testen. Maak van dichtbij mee hoe onze V13 zich verder ontwikkelt.

De nieuwe software versie 13r1 is de nieuwe universele werk- en communicatieomgeving. Het nieuwe App Platform vormt hierbij de basis – user interface is de nieuwe client myApps. De nieuwe client myApps is browser gebaseerd en heeft een responsief ontwerp. Het maakt niet uit welk apparaat gebruikt wordt, de client myApps past zich aan elke schermgrootte aan en is geoptimaliseerd voor touch-apparaten. Zodoende is myApps volledig eindtoestelonafhankelijk!

myApps is echter geen CTI-client maar veel meer: In de uiteindelijke configuratie staan nieuwe apps met nieuwe opties en functies ter beschikking, evenals de gebruikelijke functies die u tot nu toe in de CTI-client hebt gebruikt. Onze testomgeving wordt voortdurend verder ontwikkeld en uitgebreid met nieuwe features, apps enz. Laat ons weten wat uw eerste ervaringen zijn en blijf op de hoogte.

In de bètaversie zijn tijdens de eerste testfase de volgende apps beschikbaar:

• News App: In de News App vindt u alle informatie over vernieuwingen en / of wijzigingen in bestaande apps, evenals aankondigingen over nieuwe apps. Blijf op de hoogte!
  • Feedback App: Met de Feedback App kunt u al uw vragen, input, feedback enz. doorgeven.
  • Chat App: Communiceer direct met andere deelnemers en gebruik deze app om te chatten
  • Profile App: Upload hier uw profielfoto of wijzig uw profielgegevens
  • Users App: In deze app ziet u iedereen die aan de  bètafase deelneemt

Informatie over de registratie:
Meld u eenvoudig via deze link aan om de bètaversie van innovaphone V13r1 te testen:

Registratie:
Registratie is per persoon. Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u een e-mail ter verificatie van uw gegevens, waarmee u uw registratie kunt bevestigen.

Om u aan te melden voor de testfase van de bètaversie, moet u uw voor- en achternaam opgeven, evenals uw e-mailadres. (Deze gegevens worden gebruikt om uw profiel te genereren.) Houd er rekening mee dat tijdens de testfase uw voor- en achternaam zichtbaar zijn voor alle deelnemers. Deze informatie is nodig zodat alle deelnemers met elkaar kunnen communiceren - bijvoorbeeld via de chat-app. Uw e-mailadres is alleen vereist voor de registratie en zal niet in uw profiel verschijnen. U kunt indien gewenst een profielfoto uploaden. Houd er rekening mee dat deze profielfoto eveneens zichtbaar is voor alle deelnemers aan de testfase. (U kunt uiteraard ook zonder profielfoto deelnemen aan de bètafase). Het platform zal tijdens de testfase verder uitgebreid en/of aangepast worden. Informatie hierover komt in de News App te staan.

Alle communicatie tijdens de bètafase wordt uitsluitend in het Engels gehouden.

U kunt uw profiel uiteraard op elk gewenst moment weer verwijderen. De gegevens worden uitsluitend voor de duur van de testfase opgeslagen. Na afloop van de testfase worden alle profielgegevens verwijderd.

We wensen u veel plezier met testen!

Het innovaphone team

Colofon | Contact | Gebruiksvoorwaarden | Algemene Handelsvoorwaarden | Privacy | WEEE | | © 1997-2018 innovaphone AG